قسمت های مختلف آسانسور (لیست)
نوشته شده توسط : مینو خردمند

 

ما چندین دهه است که از آسانسور استفاده می کنیم، و همیشه بر روی یک اصل بسیار ساده عمل کرده ایم. اگر چه اصل اساسی ساده مهندسی آسانسور در طول سال ها به همان اندازه باقی ماند، بسیاری از نیشگون گرفتن های کوچک ساخته شده به منظور انواع آسانسور به سوار صاف تر وجود دارد.

با استفاده از سیستم هایی که کامپیوتر کنترل می شوند، کارایی آسانسورها افزایش یافته و وسیله حمل و نقل بسیار سریع تری می دهند. زیر را برای یک لیست کوتاه از قطعات آسانسور را ببینید.

قطعات آسانسور (لیست)
قسمت های مختلف یک آسانسور عبارتند از:

ماشین آسانسور شفت
The Sheave * Motor
واحد کنترل
وزنه وزن
درایو ماشین
ریل راهنمای وزنه
راهنمای راه آهن تعمیر براکت
راه آهن راهنمای خودرو
قاب وزنه
بافر وزنه
فرماندار با بیش از حد
کابینه کنترل
صحن
درهای فرود
کشش پولک
حشره دار خودرو
ماشین آسانسور و شفت
ساخت آسانسور آن را طراحی کرد تا درون شفت آسانسور محصور شود، و برای انتقال افراد و اشیاء مختلف به سطوح مختلف در یک ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. آسانسورها در چند اندازه مختلف می آیند، که همه آنها با حداقل یک درب طراحی شده اند و کار کردن از یک سیستم موتوری یا هیدرولیکی است که آنها را بالا می کشد و اجازه می دهد تا آنها را دوباره به پایین.

با رایج ترین آسانسور موتوری، و همچنین بهترین ارزش در ساخت ساختمان. همچنین، شفت های یک آسانسور متشکل از آهنگ های راهنما، که آسانسور توسط هدایت می شود در هنگام کشیده شدن به بالا و پایین، و این کمک به تعادل هر وزنه وزنه، و آن را هر دو از این با هم است که کمک می کند تا استرس را خاموش از موتور آسانسور است.

شف و موتور
آسانسورهایی که توسط طناب های فولادی که به یک وزنه وزنه متصل هستند و به خودروی آسانسور متصل هستند، بالا و پایین می شوند، یکی موتوری می شوند. در حالی که شمارنده این است که تحریک وزن برای ماشین آسانسور در 40٪ از ظرفیت خود را, این است که برای کمک به کاهش هر گونه فشار بر روی موتور نیز هست. شف آن چیزی است که پولک نامیده می شود، بیشه هایی در آن وجود دارد و اجازه می دهد طناب بلند، بلند و پایین بیاید.

این موتوری است که بافت (پولک) را در مسیر درست حرکت می کند و افراد را به جایی می گیرد که باید بروند.

واحد کنترل
واحد کنترل، موتور، و بافت، همگی در اتاق کنترل قرار دارند که عموماً در مکانی در بالای شفت آسانسور قرار دارد. این جایی است که سیگنال های کنترل های هر طبقه می روند و سپس از طریق سیستم ترجمه می شوند تا به موتور بگویند که آیا بالا یا پایین حرکت کند یا نه. هنگامی که آسانسور به مقصد خود رسیده است سیگنال ارسال شده به اتاق کنترل برای آن یا متوقف و اجازه دهید مسافران سوار و یا خروج از آن وجود دارد.

نرم افزار نصب شده در یک کامپیوتر است که نظارت بر الگوهای سفر، همراه با دستورالعمل های خاص است که به واحد کنترل با مکان های استراحت و اولویت سیگنال برنامه ریزی شده است وجود دارد.

وزنه وزن و راهنمای ریل
یک وزنه وزنه برای کاهش استرس بر روی موتور استفاده می شود زیرا مدام از بلند کردن مداوم و پایین آوردن آسانسور (حرکات رفتن به عقب و جلو مانند اره کودک) تیره و تار می شود. موتور با دفع وزنه وزن آسانسور در جهت رو به بالا و سپس در جهت رو به پایین کار می کند. برای نگه داشتن آسانسور و وزنه وزنه از راه آهن راهنمای تاب نیز به ساخت و ساز طراحی شده بود و آن را سوار صاف در هر دو جهت.

دانلود لیست قطعات آسانسور PDF

آریزونا راه حل آسانسور یک شرکت آسانسور حرفه ای در آریزونا
آریزونا راه حل آسانسور رفتن خود را به متخصصان آسانسور است که می تواند هر چیزی را از تعمیر آسانسور و تعمیر و نگهداری به مدرن سازی آسانسور و ارتقاء رسیدگی است. دریافت آسانسور رایگان نوسازی نقل قول از آریزونا راه حل های آسانسور امروز! ما همچنین خدمات آسانسور را در کلرادو ارائه می دهیم.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: